Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Χρόνια Πολλά και καλή Χρονιά

Χρόνια Πολλά και καλή Χρονιά και από μένα. Εύχομαι σε όλους, μια δημιουργική χρονιά με υγεία και ευτυχία. Έχω χαθεί τελευταία και δυστυχώς δεν έχω χρόνο για να απολαύσω τις δημιουργίες σας. Ελπίζω το νέο έτος να έχω περισσότερο χρόνο για δημιουργία και να περνάω από τα blogόσπιτα σας.

Τι έκανα λοιπόν τόσες μέρες που έχω εξαφανιστεί...

Έφτιαξα αρκετά αγγελάκια σε "παλαιωμένο" στυλ και τα χάριζα μαζί με τα δωράκια







Έκανα μια απόπειρα με πηλό αλλά το παράτησα. Σας το δείχνω μήπως και μου δώσετε ιδέα πως να το συνεχίσω




Έκανα και μια παραλλαγή του δέντρου που είχα κάνει στην προηγούμενη ανάρτηση. Αυτή τη φορά χρησιμοποίησα άσπρο μακετόχαρτο, το οποίο έβαψα με πράσινο ακρυλικό χρώμα.



Εδώ φαίνεται πριν το βάψω και κολλήσω τα αστεράκια



Σας φιλώ και θα τα ξαναπούμε του χρόνου!!

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή χρονιά και σε εσένα με υγεία.Τα αγγελάκια σου τέλεια!!!!Αυτό με τον πηλό υπέροχο δεν ξέρω γιατι το σταμάτησες (εγώ δεν το έχω με τον πηλό να δώσω συμβουλή αλλά είναι φανταστικό).Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη & δημιουργική μου Nemecis σου εύχομαι μια εξαιρετική Χρονιά προσωπικά και στα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Εμπρος για νέες δημιουργίες!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Λιτσάκι μου!
    Σου εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει πολύ ευτυχία και αγάπη!
    Πολλά φιλάκια και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2011!!!
    ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ..ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΥΡΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ Η ΝΑ ΚΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΟΜΟΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΑ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ...ΤΙΣ ΑΚΡΟΥΛΕς ΠΕΡΑΣΕΤΕΣ ΜΕ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΛΕΙΕΣ....ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλή χρονιά! Σου ευχομαι υγεία αγάπη κι ευτυχία!!!! Το αγγελάκι σου είναι υπέροχο !!! Θα μπορούσες επίσης να το κολήσεις με ατλακόλ επάνω σε ξύλο ή καμβά και να δημιουργήσεις έναν πίνακα για τον τοίχο!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα είναι πανέμορφα...!! Δεν καταλαβαίνω γιατί σταμάτησες το αγγελάκι, θα γίνει φοβερό!!Μπορείς να το κολλήσεις σε ένα χάρτινο χωνάκι και να το κάνεις κορυφή για το δέντρο σου ή σε ένα κουτί για να το διακοσμήσεις....Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2011 ευχές για υγεία, αγάπη, ησυχία, αρμονία και ευτυχία σε μας, σε αυτούς που αγαπάμε και στα σπιτικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά!!!
    Με υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα, ας είναι αυτή η χρονιά λίγο καλύτερη από την προηγούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά να σαι καλά με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απ΄την καρδια μου μια ευχη στο νεο χρονο κανω: ο,τι αγαπας κι ο,τι ποθεις, αυτο και να σου φερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. - nadia, καλή χρονιά. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Τι να πω, νομίζω ότι έχω βάλει ήδη πολύ glitter και έχω στερέψει από ιδέες για τη συνέχεια

    - ΧΑΡΑ, ευχαριστώ τόσο πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Εύχομαι και σε σένα ότι καλύτερο

    - Μαράκι μου ευχαριστώ πολύ.Καλή χρονιά και σε σένα

    - Μαρία μου έυχομαι και σε σενα μια άκρως δημιουργική χρονιά. Στο e-mail που σου είχα στείλει για το αγγελάκι σε ρώταγα. Έxω φτιάξει μια βάση για να το κάνω όπως αυτό http://handmadeartmaria.blogspot.com/2010/12/blog-post_05.html και έλεγα να το στερεώσω με οδοντογλυφίδες. Την ιδέα με το σύννεφο δε τη θυμόμουν.Ευχαριστώ!

    -ΜαρίαΖ, εύχομαι μια ευτυχισμένη και δημιουργική χρονιά.Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου με τον καμβά.

    - Ανεράιδα μου σου εύχομαι μια δημιουργική χρονιά (όπως ακριβώς μας έχεις συνηθίσει). Και η δική σου η ιδέα μου αρέσει πάρα πολύ και ειλικρινά δε μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό

    -Λίλα, Χριστιάνα, Μαρία, Δημιουργία εύχομαι ότι επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί και μια super δημιουργική χρονιά

    -΄, ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σου ευχομαι τα καλυτερα για τη νεα χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα και καλη χρονια και απο μενα Ευαγγελια μου!!Ευχομαι το 2011 να ειναι γεμετο υγεια,χαρα,ευτυχια ομορφες στιγμες και ατελειωτες δημιουργιες...Τελεια τα δωρακια σου!!!Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάλή Χρονιά Ευαγγελία μου!!!!με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλή χρονιά!!
    το δεντράκι καταπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Χρονιά Ευαγγελία με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα! Είναι πολύ ωραία τα αγγελάκια. Προσπάθησε να βρεις ένα τρόπο να τα τελειώσεις. Δυστυχώς δεν έχω δουλέψει με πηλό και δεν έχω καμμιά ιδέα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή και δημιουργική χρονιά Ευαγγελία μου με ό,τι καλύτερο επιθυμεί η ψυχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!Εύχομαι κ σε εσάς ότι καλύτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλη χρονια να εχεις, γεματη δημιουργια και εμπνευση για ομορφες δημιουργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενα βραβείο για εσένα ε΄δω http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. παραγωγη βλεπω !!!μες στην δημιουργικοτητα!!!!
    ψηφιζω με 1000 το αγγελακι !!!γλυκητατο και πανεμορφο.συνεχισε το αγγελακι....μη κολλας...μπορεις να βαψεις το φορεματακι σε οτι χρωμα θελεις και να το πατιναρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. - Μαράκι ευχαριστώ πολύ για το βραβείο
    - misirlou μου ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή