Κυριακή, 4 Ιουνίου 2017

Φωτιστικό αερόσταστο

Έφτιαξα αυτό το φωτιστικό αερόστατο, για μια μικρούλα που μόλις γεννήθηκε και την αγαπάμε πολύ.

Για βάση χρησιμοποίησα ένα μακρόστενο κουτί από χοντρό χαρτόνι (είχε μέσα ανταλλακτικά για μελάνια εκτυπωτή). Το έκοψα, το έντυσα με το ύφασμα που μου είχε περισέψει από αυτά που είχα φτιάξει για τις βαφτιστήρες μου (πατήστε εδω για να τα δείτε). 



Το χάρτινο φωτιστικό το πήρα από το Jumbo. Κόλλησα με σιλικόνη τα κορδόνια και τους φιόγκους. Το κορδόνι φτάνει μέχρι τον πάτο του κουτιού ώστε να είναι σταθερό. Με σιλικόνη κόλλησα και τα pom-pom. Μέσα το αρκουδάκι και έτοιμο!


Οι δικές μου τρελάθηκαν μόλις το είδαν. Η μεγάλη ζήτησε ένα ίδιο για το δικό της δωμάτιο και το μικρούλι, άπλωνε το χεράκι της να το αρπάξει!


7 σχόλια:

  1. Πανέμορφο φωτιστικό, πανέμορφη ιδέα. Μάλλον θα την υιοθετήσω! Να σας ζήσει το μωράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ.να το κανεις, θα βγει πολυ όμορφο. Αν χρειαστείς βοήθεια ξαναστειλε μου

      Διαγραφή
  2. τι όμορφο που έγινε!
    θα ξετρελάθηκε η μαμα!πώς να μη ζηλέψουν οι δικές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τους αρεσε πααααααααααρα πολυ. Εο ευχαριστήθηκα πολυ οταν το έφτιαχνα, αν κ με δυσκόλεψε αρκετά

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο το αερόστατο!!... Και πολύ ωραία ιδέα ! Είμαι σίγουρη ότι θα το λάτρεψαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ. ναι τους άρεσε πολύ. με παίδεψε λίγο αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδαν θήκη για κοσμήματα, είπαν να σου δώσουν κι ένα δάνειο. Χαχαχα.
    Θα την κάνω σίγουρα.
    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή