Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Φωτιστικό με τις πριγκίπισσες του Disney

Έφτιαξα το παρακάτω φωτιστικό για ένα πολύ γλυκό και όμορφο κοριτσάκι, την κόρη μιας φίλης που απόκτησα τελευταία και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό.

Η διαδικασία πολύ γρήγορη και εύκολη. Τύπωσα (σε απλό χαρτί) τις φωτογραφίες στις απαιτούμενες διαστάσεις, τις κόλλησα με ατλακόλ, στέγνωσε και έτοιμο. ΑΑααα, στη γοργόνα έχω κάνει λεπτομέρειες με glitter.

Στις φωτογραφίες έχω χρησιμοποιήσει ρεσώ για να φωτίσει, κανονικά όμως, για να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα, καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθούν χριστουγεννιάτικα φωτάκια (δυστυχώς δεν έχω...)

Πως σας φαίνεται??Μακάρι να τους αρέσει!!!











Εδώ φαίνεται πως ήταν μέχρι να στεγνώσει

21 σχόλια:

  1. τι ομορφα που ειναι ολα!!!μα γιατι να μην τους αρεσει??δεν νομιζω να δεχονται καθε μερα χειροποιητα δωρακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραμυθένια!!!μπράβο! θα αρεσει πολυ στην μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα τους αρέσει...πολύυυυ!!!!!!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΑΚΙ!!! θα ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΟΝΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ!..
    ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσοχέρα μου εσύ!!Φοβερό!Η μικρή θα ξετρελαθεί,αλλά και η μαμά φυσικά!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. - foufoula89, ευχαριστώ πάρα πολύ.Καλό μήνα και σε σένα

    - Lefkothea, ευχαριστώ πολύ! Δεν ξέρω ποιες ηρωίδες προτιμά η μικρή γιαυτό αγχώθηκα λιγάκι...Στη μαμά πάντως άρεσε πολύ

    - Demi, ευχαριστώ!!Αχ, μακάρι!!!Τη Δευτέρα θα ξέρω!!

    - el.mar, μακάαααααααρι!!

    - Στον δικό μου υπέροχο κόσμο, ευχαριστώ πολύ!

    - Μarianna, μακάρι!!!

    - lourdi lourdaki , πάντα με τον καλό το λόγο. Ευχαριστώ πολύ!Καλό σκ και σε σένα!

    - Ειρήνη, αν εγώ είμαι χρυσοχέρα εσύ είσαι πλατινοχέρα!!χαχαχαχα, ευχαριστώ πάαααααααρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και χαριτωμένο! Σίγουρα θα τους αρέσει!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικα παραμυθενιο το φωτιστικο.Γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έγινε τέλειο! Πολύ όμορφη ιδέα! Μου αρέσει που πειραματίζεσαι με πολλά Ευαγγελία μου και δε φοβάσαι!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα!!!!!Έχω ενθουσιαστεί!!!! Όλοι οι αγαπημένοι ήρωες από τα παιδικά μου χρόνια συγκεντρωμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. - Dizzy button, ευχαριστώ πολύ. Μια χαρά..τους άρεσε πολύ!

    - Δημιουργία, ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο

    - NANTIA, ευχαριστώ πάρα πολύ.Έχεις δίκιο, όντως βαριέμαι πολύ εύκολα και προσπαθώ να πειραματίζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. λΕλένη ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι που σου αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω ότι η δουλειά σου είναι άψογη!!! Τυχερούλα η μικρή,είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. - Κατερίνα, Δέσποινα και Ειρήνη σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραία ιδέα! Τέλειο για δωράκι! και βέβαια το Glitter στην Αριελ το αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλγα, καλώς ήρθες στο blog μου.Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!Τελικά όλες έχουμε αδυναμία στο glitter!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή