Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Οι πρώτες μου δερμάτινες σαγιονάρες



Επιτέλους έφτιαξα τις πρώτες μου δερμάτινες σαγιονάρες.



Η αλήθεια είναι ότι από πέρσι ήθελα να κάνω αλλά, ως συνήθως, δεν πρόλαβα. Φέτος, ας είναι καλά η Ειρήνη, η οποία μου αγόρασε 2 ζευγάρια (γιουχου!!!!!)  και έτσι μπόρεσα να φτιάξω τουλάχιστον το 1 (το άλλο το δουλεύω ακόμη στο μυαλό μου).

Για τις συγκεκριμένες, η έμπνευση,  ήρθε από ένα μπρασελέ που είχα φτιάξει παλιότερα - αυτό εδώ.



αρχικά....


Η δαντέλα δεν έφτασε για να βάλω και στο μέρος που συγκρατεί το δάχτυλο


Σκέφτηκα να το αφήσω σκέτο αλλά δε μου άρεσε. Έτσι κόλλησα τις πέρλες



Ανυπομονώ να τα φορέσω. Πως σας φαίνονται?

12 σχόλια:

  1. Ουάου Λιτσάκι μου!!!Υπέροχες!Θέλεις να συνεργαστούμε;;;; ;)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πολύ ωραία!!! Ante καλόφορετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πολύ ωραία!!! Ante καλόφορετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχη μεταμόρφωση !!!! Καλοφόρετες !!!
    Και το μπρασελέ πολύ γλυκό και ρομαντικό !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι πρώτες σου?????είναι απίστευτες κοριτσάκι μου!!μήπως να φτιάξεις κι άλλες??μοναδικός συνδυασμός το light blue με την λευκή περλίτσα..και το μπρασελέ υπέροχο κομμάτι..μαγικά τα χεράκια σου κοριτσάκι μου..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστεύω οτι τους ταίριασαν καλλίτερα οι πέρλες στο δάχτυλο, η δαντέλα θα το έπνιγε,ενώ τώρα τόκανε αέρινο το σύνολο κι αφαιρετικό.
    Καλοφόρετες κοριτσάκι σε νησιώτικα σοκάκια να τα λυώσεις!
    Καλό Μήνα Αυγουστο!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΣΟΥ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφες
    Καλοφόρετες
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα, Λίτσα! Καλοφόρετες οι σαγιονάρες! Καλές καλοκαιρινές βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ κομψές οι σαγιονάρες σου και μου αρέσει πάρα πολύ το vintage βραχιόλι σου !!!! Τέλειο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα!!!! Πολύ όμορφο το μπλογκ σου!!!Και ναι, επιτέλους σχολιάζω!
    Πως να μου φαίνονται? Υπέροχεςςςςς!!!! Αλλά και το βραχιόλι καταπληκτικό!!!!! Μπραβο Εύα μου!! χάρηκα που σε γνώρισα! φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή