Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Ακόμη και αν δε βάφεται..εγώ το βάφω


Δανείζομαι τη φράση της πολυτάλαντης Λαμπρούκας, η οποία όταν μεταμόρφωνε το σπιτάκι στο βουνό, την είχε χρησιμοποιήσει. 



Είχα σταθεί σε αυτή τη φράση.  Πιο συγκεκριμένα, είχε καρφωθεί στο μυαλό μου διότι με συνέφερε όσο δεν πήγαινε. Στο σχετικό σχόλιο μου, της είχα προτείνει κιόλας να δημιουργήσει κίνημα «Βάφω ότι δεν βάφεται».



Αφήνω όμως τα πολλά λόγια και τους προλόγους και προχωράω στο παρασύνθημα. Θα σας δείξω λοιπόν πως μεταμόρφωσα το τζάκι μας.



Όταν παραλάβαμε το σπίτι, το τζάκι ήταν έτσι….



Με τις πρώτες απαραίτητες και γρήγορες αλλαγές έγινε έτσι. 






Όταν όμως ολοκληρώσαμε τις μεγάλες αλλαγές στο σπίτι και ήρθε η σειρά του κατέληξε έτσι….



 



Οι αλλαγές που έκανα λοιπόν ήταν οι εξής:



- Έτριψα καλά τις ξύλινες επιφάνειες

 - Πέρασα ένα χέρι με οικολογική βελατούρα νερού. Χρησιμοποίησα ρολό σφουγγαράκι για λείο αποτέλεσμα.

 - Τέλος πέρασα 2 με 3 χέρια με το χρώμα που είχαμε βάψει τους τοίχους.

 Αυτό το χρώμα όμως έχεις την εξής ιδιαιτερότητα. Δεν είναι απλό πλαστικό χρώμα αλλά λαδομπογιά νερού.  Εκτός από τα πρακτικά πλεονεκτήματα, το ότι είναι δηλαδή  αντιμικροβιακό, αντιμυκητιακό και πλενόμενο, έχει καταπληκτικό φινίρισμα. Η σατινέ εκδοχή που χρησιμοποίησα, δίνει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα στο τοίχο. Καταλαβαίνεις με την πρώτη ματιά ότι κάτι διαφορετικό έχει ο τοίχος αλλά εκεί που παθαίνεις πλάκα είναι όταν το ακουμπάς. Δεν έχει αυτή την  επιτρέψτε μου,  ανατριχιαστική υφή που δίνει το πλαστικό χρώμα. Χαίρεσαι να «χαιδεύεις» τον τοίχο βρε παιδί μου.



Σταματάω εδώ όμως πριν σας κάνω να πιστέψετε είτε ότι είμαι παρανοϊκή είτε ότι κάνω διαφήμιση. Το μειονέκτημα βέβαια είναι ότι είναι αρκετά ακριβό. Έχει σχεδόν διπλάσια τιμή από τα άλλα χρώματα αλλά πιστέψτε με ….είναι μια “value for money” επιλογή.

 

Αυτό που μένει να γίνει τώρα είναι κάτι στην αριστερή πλευρά. Σκέφτομαι ή να επενδύσουμε και το υπόλοιπο κομμάτι με πέτρα ή να κάνουμε ντουλαπάκι.

Εσείς έχετε να προτείνετε κάτι?

ΥΓ.Τώρα που το βλέπω στις φωτογραφίες φαίνεται πολύ ασπρουλιάρικο..δεν είναι έτσι από κοντά...

15 σχόλια:

  1. Τέλειο Ευαγγελία μου τέλειο και έχεις απόλυτο δίκιο για αυτή την μπογιά βέβαια η τιμή της τσούζει λίγο.
    Οσο για την αριστερή πλευρά, ντουλαπάκι ασυζητητή να είσαι σίγουρη ότι θα σου φανεί πολύ χρήσιμο!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και καθόλου ασπρουλιάρικο! Συμφωνώ και για το ντουλαπάκι! Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγινε πολύ πιο όμορφο τώρα !!!
    Εγώ θα έβαζα στο κενό που βλέπω ένα καφάσι, ένα καζάνι ή ότι άλλο σε παλαιό στυλ και
    θα τοποθετούσα μέσα ξύλα για το τζάκι ..... και βέβαια ονειρεύομαι αυτή τη γωνιά με μια ξαπλωτή πολυθρόνα και ή να διαβάζω, ή να κεντάω .... Σας εύχομαι να το απολαμβάνετε όπως σας αρέσει !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε τρελοκόριτσο!!Γλυκιά μου κοπέλα!!Μ'έκανες να πεθάνω στα γέλια!!!!!
    Ναι λοιπόν,ένα νέο κίνημα μόλις γεννήθηκε!χαχαχαχαΚι ας έχουμε μόνο 2 μέλη...είμαστε πολλές στην ουσία, μην νομίζεις!!
    Του έδωσες και κατάλαβε στην αλλαγή και πολύ καλά έκανες!Δίπλα να βάλεις τις πολυθρονίτσες σου και να κάθεσαι να απολαμβάνεις την ζεστασιά τις κρύες νύχτες του χειμώνα!
    Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνωωω Ευαγγελια μου!ειναι πολυ καλο υλικο η ρηπολινη!καθαριζεται και πολυ ευκολα!
    μ αρεσουν οι αλλαγες που εκανες!καλη συνεχεια!φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμένα μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα και η χρήση της ρηπολίνης αξίζει γιατί έχει τέλεια αποτελέσματα . Καθόλου ασπρουλιάρικο !
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεαματική διαφορά!!!Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τιποτα δεν γλυτωνει απ την καλη και επιμονη νοικοκυρα........μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλή η μεταμόρφωση του τζακιού!!
    Οσο για το .."κίνημα", δηλώνω μέλος κι εγώ!! Αντε, να κατεβούμε και στις εκλογές, μήπως δει καμια άσπρη, σαν το τζάκι σου, μέρα αυτός ο τόπος!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η μεταμόρφωση του!!! Γειά στα χέρια σου!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι πολύ άσχετη με αυτά, πέρασα να σου πω ότι το άλλαξες πολύ πετυχημένα!
    Πολύ ωραίο το τζάκι σας και η πέτρα! Αν χρειαζόμουν αποθηκευτικό χώρο θα έκανα ντουλαπάκι στο κενό χώρο, διαφορετικά με πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε δε πάω καλά..βλέπω την πρώτη φώτο και σκέφτηκα -για δευτερόλεπτα ευτυχώς!- δυο τζάκια μαζί?!?!..χαχαχαχα..έχω ζαλιστεί σήμερα...μ'αρέσει πολύ το αποτέλεσμα...δεν ξέρω τι θα κάνετε στην άλλη μεριά αλλά βρήκα πολύ ενδιαφέρον το ρολόι!!!...Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπραβο Ευαγγελια εισαι αριστη βαφεας και εγω βαφω μονη μου και μου αρεσει , το εκανες πολυ ομορφο , η πετρα του ταιριαζει εγω θα την συμπληρωνα αλλα εσυ κανε οτι σου αρεσει , τα φυσικα υλικα ειναι τα καλυτερα , φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα. Ενθουσιάστηκα με την αν΄λασρτηση και θα σε ταράξω στις ερωτήσεις. Να σε ρωτήσω λοιπον αν εβαψες τα πυρότουβλα και με τι υλικό; Επίσης τι ειδους ξύλο εχεις χρησιμοποιήσει από πάνω ωστε να αντέχει τις θερμοκρασίες; Βλέπεις το δικό μας είναι σε κακή κατάσταση και σκεφτομαι να το μεταμορφώσω. Οταν το κάνω θα εισαι η πρώτη που θα το μαθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή