Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Κορνίζα για τον Κύριο και την Κυρία (Mr and Mrs)


Τον Οκτώβριο, θα κλείσουμε 2 χρόνια στο νέο μας σπίτι και ακόμη δεν έχουμε τελειώσει με όλες τις αλλαγές- μεταμορφώσεις- κατασκευές- διακοσμήσεις που έχω στη λίστα μου ( Ευτυχώς είμαστε στα τελειώματα γιατί η κούραση δεν περιγράφεται).

Με την δωμάτιο μας ασχολήθηκα στην αρχή και μετά το εγκατέλειψα. Έτσι κάνω πάντα, όταν κάτι δε μου βγαίνει όπως το θέλω... Να που τώρα, ήρθε πάλι η σειρά του...


Ήρθε η ώρα να γεμίσει ο τεράστιος αυτός τοίχος ...





 Πήρα ένα κομμάτι φυσική λινάτσα και με απλή κόλλα, κόλλησα το χαρτόνι που είχε μέσα η κορνίζα


επιστρατεύτηκαν μεγάλα, χοντρά βιβλία 

αφού κόλλησε, έκοψα σε λευκό χαρτόνι το Mr & Mrs και τα κόλλησα





Την ιδέα την πήρα από το pinterest και συγκεκριμένα από αυτή τη φωτογραφία


6 σχόλια:

  1. Τελεια ιδεα ακομα πιο τέλεια εκτελεση. Μου έρεσε παρα πολύ!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ-πολύ όμορφα...είχα φτιάξει κι εγώ με λινάτσα και ξύλο καδράκια για πάνω από το κρεβάτι με τα αρχικά μας και στη μέση το & ... Πολύ ωραία εκτέλεση! Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατι οχι...οι ιδεες να δινουν ιδεες....κ να μας κρατουν ανησυχους...τελειοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα με μια νότα νοσταλγίας, έδεσαν τέλεια και με τα έπιπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ πολύ ωραία!!!!!!!!!!Και σαν ιδέα που τα έβαλες εκεί αλλά και οι κορνίζες!!!!!!
    Άσχετο αλλά ωραίο και το σετάκι-σεντονάκι χιχι!!!Μ'αρέσει να χαζεύω γωνιές του σπιτιού...βλέπεις το γούστο του κάθε ανθρώπου!!!..φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα έγιναν τα κάδρα σου και ταίριαξαν πολύ με το ύφος του υπνοδωματίου σας :)
    Εγώ έχω κρεμάσει μικρά καδράκια στο σιδερένιο κεφάλι του κρεβατιού, από την πλευρά του έχει εκτύπωση με ένα ημίψηλο καπέλο κι από την πλευρά μου έναν κορσέ!
    Καλώς σε βρήκα. Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή